Monday, August 08, 2011

terkedu di kaunter tiket bas.

dengan bangga ak ke stesen tiket bas lalu ku hulurkan kepala dlm lubang kaunter.
"adik! jgn msukkan kepala,x muat" sapa se0rg lelaki yang berbadan kurus kering,berkulit hitam pekat dan tidak sama sekali hitam manis, mgkin juge dia berminat nk beli tiket raye mcm aku jgk..
"oh x bleh masuk kepala erk,engt boleh" alasan rgkas dariku smata2 utk cover malu dan segan silu. dan lelaki itu diam tnpa brkata (dh nmenye diam mmg lah x brkata kan) dia hnye mngukir senyuman dan sempat aku mlihat barisan giginye yg tdk trsusun d tambah dgn wrne2 kuning langsat..sgt menawan di mate girlfriend nye barangkali..

"abg! tket blk kelantan ade??" tye ku smbil membalingkan senyuman manje ke arh pnjual tket..
"ad, nk bpe hribulan?" tye PTB (pnjual tket bas)
 "26hb, mlm" jwbku dgn slambe.."maaf dik, 29 mlm je ade,t0o pom sit blakang" jwb PTB td..
lalu aku mendiamkan diri beberape saat, tak! bkn saat malah beberape minit, bukan beberape minit jgk tapi beberapa jam aku mndiamkan diri.. 

slepas beberape jam aku mula bersuara " hrga brp bang?? bleh cpt sikit tak,penat sye berdiri nih"
$###$///,#5433%%%#

  ini yg aku dapat dari lelaki PTB td

dua tiket sbb aku trpaksa naik dekat jegka utk balik 
kelantan..bebal kan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...