Saturday, September 10, 2011

pilihan tepat

yup! pilihan mesti tepat,jgn taw nk kawen jer,kawen atas dasar cinta..ishh what the cinta?? beras x bleh beli dgn cinta kan,so dont give everything utk dptkan cinta..siyes! cinta x mnjamin kebahagiaan..i have proof okeyh.si pulan t0o kawen dgn org yg dcintai malah saling mncintai,last2 hancur..ak x nmpak dmna kbahgiaan dy.t0o scara zahir,yg batinnye ak xtaw la brpe byk lg kperitan hidup dy.ak kesian tgk dy,by the way dy darah daging ak.aku taw dy dh lakukan trbaik utk jaga hati semua org yg dy sayang.nk d luah mati mak di telan mati bapak..knp ak cakap mcm t0o?? sbb ak dah nmpak kelemahan dalam rumah tangga dyorg..

dy kawen dgn org yg sygkan dy tp org yg sayangkan dy x suke org yg dy sayang.

mcmne t0o..kau mesti titik beratkan hal ni,mmg kite perlu kawen dgn org yg sayangkan kite tp org yg sayangakn kite t0o x suke dgn family yg kite sayang,so cmne? jgn smpai kite wat taik ngn family dsebabkan suami or isteri.senang cite kau tepuk dada jgn tye selera sbb selera kau t0o buruk,just kau tye hati kau.

kalo kau kehilangan ibu ayah bleh ke kau dapatkan lagi?? 
kalo kau kehilangan suami or isteri bleh ke kau dapatkan lagi??

so buatlah pilihan tepat utk hidup kite sbb kite bkn nk hidup dgn dy sehari dua kan,kalo balak t0o laen cite lah,asal ade yg ngorat terus rembat!!!

tetibe je p letak pict nih..


wait! wait! ak bg pesanan cket erk..kalo nk kawen t0o carilah yg cintakan family kite skali okeyh..ini pesanan utk diri aku! babaiiiiiii.....

2 comments:

a n a s t a s y e a said...

mencintai org yg cintai diri kita dengan seadanya, atau kita mencintai org orang tu .. tp orang tu belum tentu mencintai kita ..

renung2kan ! (",)

www.anastasyea.com

Fendy said...

cinta bole..tp kene jaga....hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...