Sunday, October 16, 2011

malam bertuah aku!

knapa gmbar dy plk 1st kluar nih..sbb aku cinta dy la wey,kau toksah duk byk tya..hahaha

sblum aku taip pnjang, kasi ak nk gelak jap wakahhhahhhahaaaaa...oke dah,mlm brtuah ak mlm ni adalah..jeng jeng jeng..

harrr tu dy..ape tuh? ni la hamper cabutan bertuah yg aku dapat drp forteen
dyorg dtg sbagai artis jemputan karnival convocation kat unisel..

nih forteen ak prkenalkn bagi sape2 yg agak keterlaluan yg x kenal band nih.


pasal tajuk aku "malam bertuah aku" tu sbb ni lah kali pertama dalam hidup aku dapat cabutan bertuah..sedih kan..

bertuah yg teramat-amat lg bila dapat jumpe dgn ameerais forteen..fuhlamakkk hensem gile wa ckp lu ..badan dy wangi ntah mnyak wangi ap yg dy pakai,kulit putih melepap pap pap pap....ahhhhhhh!!!
(sory sbb ak over dose skit mlm nih)

tu dy ameer yg aku gembar gemburkan td, hensem kn...muah!








okeyh sekian..tu je ak nk bgtau..

entri ni khas untuk josh yg x kenal dgn ameer forteen..huhuhuhuuhu silakan jeles..

6 comments:

Pendamba Mawar said...

ni abg jeles ni.hahaha

atiqa aris said...

xknal la pulak band nih.hehe

ieyza afieyna said...

wah best nye.. tahniah dpt hamper..
tak nak share2 ke?hik3 :P

Ku Azhar said...

aiyookk!!! hehehe

Edy Fee said...

kpop malaysia...forteen.ahahha

LittleGurl said...

ish ish ish sape pulak mamat ne? seyes tak kenal pon T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...