Sunday, November 13, 2011

favorite words in my world..

i have a stake in my life..woooo ckp omputeh t0o..btw aku sgt suke dgn nasihat-nasihat ayah..dy lelaki yg sgt baik,sgt baik sbb dy adalah ayah aku dn bukan ayah kau,

nasihat-nasihat dy ni aku parking dlm hati dn genggam walau sejauh mna pon aku pergi tau tau tau..
sbb smua ni berguna..ni contoh-contoh nasihat dy..btw ayah aku xde la cakap dgn penuh skema mcm ak tulis nih..aku ejas la sket bia jadi sati khatimah yg menarik kan..erkkkkkk.





okey bye.........

7 comments:

Pendamba Mawar said...

nice reminder kot

ieyza afieyna said...

betul2.. ;)

nice quote ^^

aRa ❤ aFiq™ said...

wah nice2 ,suka.. :)

jum bace entry baru ara :
http://izara4eva.blogspot.com/2011/11/nasibla-dapat-pakwe-koya.html

widiea azira said...

pm..mmg reminder pon..for uolls

widiea azira said...

ieyza..kan....

widiea azira said...

ara..sudah terjah da pun..

kim heeruul said...

1 quote je gua suka "Keep Moving Forward"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...