Friday, August 19, 2011

kenapa suke kanak-kanak?

semua org suke kanak2 kan..tipu la kalo kau cakap kau tak suke budak..ade pon yang tak suke tapi tetap penah impi utk timang anak kan,brmain ngn anak sendiri or mcm2 lah..

aku!! aku mmg sgt suke bebudak, yes! aku suke..asal ade budak je aku ambik wat maen..tak pon wat bergambar..eh silap! actualy paksa untuk bergambar..

 tak kira lah atas mall ke..

spital ke...

pantai ke...

di mane-mene jew lah..

kadang2 bile dlm keadaan zon emo,tension,bengang atau sewaktu dgnnye ni kan,bebudak ni leh cool kan kite tau..ajak je diorg maen ngn kite..lantak lah maen ape pon..tak dapat maen kete control,maen masak2 pon layan...
 then tetibe je tenang..daripada zon bengang td terus btukar ke zon taman. 

 y0u see..muke tenang!!

harrr muke heppy!!

satu perkara yang dapat aku inspirasikan tentang aku,kau dan kanak2 nih..kau tau tak yang
kanak2 ni lah sahabat dan teman yang paling menyenangkan atas dunia ni tau.
sbb ape?? sbb mereka tak pernah mengeluh dan mereka...

 memandang kita tanpa mencela..

hati mereka ni suci..tak mcm kita kan,kite budak jahat!! eh silap, bukan kite tp aku,yes! aku!..
widiea budak jahat.

2 comments:

IFA Athirah said...

sy pulak lau bdk tu buat prngai,mulalah malas nk layan bdk tu.haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

widiea azira said...

hahaha..awk marah je dya,dont wory dy xkan simpan dendam punye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...