Friday, August 19, 2011

miss you mom,miss you dad..


tetibe je rindu sgt2 kat ma,kt ayah..hurmmm x penah ak jauh dr mreka,tp takdir dah jauhkan ak ngn mreka skg,

ak harap n berd0a moga satu hari nanti aku akan buat air mata mereka mengalir sebab aku..yes! sbb aku!!

bukan air mata duka yg aku inginkan,but bangga!!..aku nak mereka bangga dapat lahirkan aku.
bangga dapat anak mcm aku!! bangga dapat aku!! bangga dgn aku!! bangga sbb aku!! 

yerr..bangga sbb aku anak mereka.tuhan hadiahkan aku untuk mereka..

dan aku,aku bangga sbb aku adalah mereka!! mereka adalah aku!!

darah aku dan darah mereka satu!!

maaaaaa..ayahhhh..ampunkan dosa sy,halalkan makan minum sy slama ni,halalkan sgala2nya..kiranye sy tlah lakukan sesuatu yg ma ngn ayh tak suka,ampunkan sy!! sy mmg budak nakal,tapi sy tak jahat kan ma??
ayah...sy sygkan ayah..
anak mu wat muke taching..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...