Tuesday, August 16, 2011

shopping itu indah erkkkkk....

nk  dijadikan karangan entri, st0ry pun msti kene masuk ngn tema kan,then smua org tau tema skg ape kan kan kan..raya!!! yup!! raya!! skali lg tulisan biru nmpaknye.aku dan mmber ambik kptusan muktamad utk shopping.tak perlu nk buat keputusan pun takpe bab shopping raye kan..wajib!!!. yup! shopping raya mmg wajib..
tahun ni kitorg shopping dekat jj, aku pun tak tau ape full name tmpt tuh.

ini yan!! dia yg paling rakus bab shopping

 miss yuyu nih mmg tak sah lar kal0 tak brsama kan.

 aku beli ak pakai..tak perlu nk tnggu raya.

si yan nih bkn nk beli sgt pon..mcm ni lah koje dia spnjang hari.

 yang ni pun sama..aduh!! penat ak nengok.

 dia try kasut t0o ngn muke yg tak leh blah. pdahal tak beli pun.

 kan ak dh ckap.

 smpai takde org nk tlong snap pict ak..
trpaksa ak snap dgn mggunakan teknik nih.

 adeh!!! mmg boring!! aku lebih suke shopping dgn boy friend brbanding
girl friend, cerewet cgt.

 utk hilangkan boring,aku paksa teh utk brgambar dgn aku..yup!! aku paksa.

bila tibe waktu nk bebuke.sgt sgt sgt hampa hati bila...

 johnny's restaurants sdh full booking..kitorg bujet nk berbuke kt sini..adus!!

dan di dlm prjalanan utk ke restaurants lain,
sempat trjumpa makhluk ALLAH yg memerlukan bantuan.

 okeyh! skg kat restaurant jeram,smua seafood,best sgt
pilih je laut ape,bgtau nk masak ape n nikmati je kelazatanye.
ini mmbuatkan ak bagai di layan oleh maid!!

 happy la kan dpt gak tmpat utk bebuka..alhamdulilah.

 yg tak bestnye sbb lambat sgt makanan smpai,time ni azan da brkumandang tau.
sedih lua,sedih dlm, sdih dgr sini,kalau sy sedih awk mesti sdih skali.
perut aku yg nyanyi.

 harrr dah smpai pun..cutenye pelayan.

 t0o dia....urmmmm sedap..1...2...3

 jeng jeng jeng..abesssssssss

 da kenyang t0o sadai je lar..masing-masing cover tummy

 muke kenyang!!

geng out yg sgt best..pasal shopping t0o aku tak beli pape sbb keesokkan ak shopping lagi.
wait my next entry okeyh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...