Monday, September 19, 2011

kenapa??

"buka hatimuuuuuuuu..bukalah sedikit utkkuuu..sehingga dirikuuu bisa memilikimu" 
ni lirik lagu alarm aku daaaa. mse t0o jam mnunjukkan pukul 7.30 pagi but kelas start kul 9.00,so aku ambik masa yg lama utk berfikir smada nk bangun or not,fikirrrrrrr..fikirrrrrrr dan fikirrrrrrr dan juge fikirrrrrrrr kmudian ak ambk kputusan utk bangun,time t0o jam mnunjukkan pkul 8.00..yeah!! ak mmg seseorg yg berfikir pnjang.

then ak mandi..la..la.la..la..la..la,my baby aku hidangkan ho! ho! holicks.dah siap mndi trus teguk tnpa brkata apa-apa.kmudian msing2 bersiap utk ke kelas,kasi cun,kasi lawa,kasi elegen,kasi menawan,mutu dan juge keunggulan.ak yakin pagi itu aku sgt cun dan bermutu! yer sgt2 yakin!.

tapi kt luar hujan,ah! ape ade hal..redah je lautan hujan t0o,yup! ak meredahnye sehingga berlumuran taik2 lembu d kasut,smpai hati beliau berak merata.jalan..jalan..jalan..lariiiiiii..jalan blk..jalan..jalan..
then sampai ke kelas.

adeh! kenapa xde org dlm kelas,jam dah pukul 9.15, kali ni tnpa berfikir pnjang aku terus call my assistant cik nurul yg sgt comel.

guwa: hello..kelas kite ktne yer?
assistant guwa: eh! kite xde kelas harini.
guwa: oh yer ke..nsib baik x pegi lagi.

sekian terima kasihhhh...
yerr sekian terima kasih.
p/s: harap-harap xde org taw pasal ni..malu guwa dan rakan guwa doohh...

2 comments:

izah matrin said...

hahahahah. . . tpi aku da taw hehehehe. . . mcm mne tu budak jahat?

widiea azira said...

kamu lagi jahat la kalo mcm t0o..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...