Monday, November 07, 2011

dia sangat active

si comel ni anak pertama aku kazen ak..raye korban taun ni we are together gether gether..ni sebab kitorg msing2 trima nsib yg sama iaitu nasib xleh blk kg..mama dy keje time raye..lagi dasyat kan..knape entri ak mcm ni..ini sebab aku sgt malas taip entri..mood ak belum pulih..kau layan je lah.
 nama dy aaleya qalesha..yaya sudahhhhh...sangat2 hipper active..pegi sana dtg sini lepas tu pegi sane balik adeh! ak happy jaga dy sbb ak rase mcm tgh bersenam..-_-"
okey,mkanan dy tu mause ak..tp b4 dat masih boleh d pakai wlaupn air liur tgh brtakung dlm tuh..
dy suke buat muke macam nih..ni muke huduh dy taw..lawak ah hang ni yaya
dy suke meraba di dukung aku

lusa dah exam..doakan kejayaan aku yer...ak nk brjya hngga ke mnara gading..
mnglahkan nk exam spm -_-'

8 comments:

Ku Azhar said...

waaa...!!! tahniah2!! gud luck ye! :)

Edy Fee said...

yeah smlah kita nak exam lusa..hee all the best too

misTeaRed said...

alalala...comelnyeee :)

| cik azeya | said...

teringat anak sedare saye. =)



anyway, gud luck awk.

=)

Hizami Rahim said...

comel budak tu.

good luck exam.

:D

kim heeruul said...

gud luck..
chumel anak lu.hihih.kidding..

Pendamba Mawar said...

ada budak ke?xnampak la..nampak awak jer.hikhik

budak penjara said...

comel kazen ko..cam kazen ak..hehe

gud luck exam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...