Friday, March 30, 2012

ape masalahnye


 aku conpius la kenapa lagu bawaku pergi ni di haramkan, ape masalahnye? bukan hina islam pun. nak kata lagu ni dah buat anak gadis terikut ikut untuk lari dari rumah erk, lagi la tak masuk akal. . cer pikir logik, gadis gadis manis tu lari dari rumah sebab ikut jantan lah, bukan ikut lagu. haha ape daaaa

gadis gadis ni insyallah tak ikut jantan, kalo jantan ikut beliau baru masuk akal.

12 comments:

Edy Fee said...

mcm2 la p[asal lagu ni.ade je tak kne ngan lirik..ish2.hehe ni gmbr katne>? poli?

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehehe gadis2 tu comel

chemay said...

kena haram lagu ni?
errr peliknyaaa
>.<

widiea azira said...

edy- kat unisel lah

widiea azira said...

wanie- nak suh nmpk sopan sket haha

widiea azira said...

chemay- kan palik tol, ape la mslhnye dorg ni

Mr.She said...

statement anda tak buleyy bla. jantan ikot kome yee? untunglaaa HOTTT.. :D

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm hot topic gak lagu ni

ieyza afieyna said...

first tyme dgr lagu ni.. ooh lagu zizan yg nie ke org dok kecoh2 haram tu.. mybe sebab lirik dia kowt... mcm nak lri dari rumah iku pakwe..

ShahzCudin said...

byak je lagu yg lagi teruk..xnak plak diorang haramkan..ntah ape2 ntah

cinta siswi said...

hahaha.. ades.. bawa aku pergi.. hihi.. dengar dr sudut positif okey ja.. :)

syahirooAhmad said...

erkk.. wadie.. ang unisel ke? aku banyak kali kuar masuk unisel n.. jumpa member kat dewan biru..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...