Wednesday, May 09, 2012

princess yuyu saya


hari ni rasa nak story pasal sorg  kawan rapat aku aka housmate. dah genap 2 tahun ak dengan dia, macam-macam ragam, segala gelagak dia, cara dia, perangai dia, tabiat dia semua aku dah hafal satu-satu. by the way aku dengan dia tak serasi tapi kami kontra. faham tak?? macam bulan dan bintang, langit dan bumi yang jauh berbeza tapi saling memerlukan. so dengan sifat tu lah aku dengan dia di serasikan bersama.

org selalu cakap yang dia ni sorang yang sombong, berlagak, dn popuan yang entah pape. .

yerr dia memang menjengkelkan. dia tak suka budak-budak tapi dia selalu download video baby kat utube, dia selalu bercerita pasal anak-anak saudara dia, dia akan menangis semalaman bila anak saudara dia sakit, dia akan stress bila tengok video penderaan, dia tak sabar untuk ada anak sendiri. .aku tau sebenarnya hati dia tak sama dengan mulut dia. 

dia selalu kutuk orang habis habisan, selepas tu dia akan istighfar. .jelas mulut dia memang tak pernah sama dengan hati. dia tak suka kucing, bila ada je kucing masuk rumah dia terus halau tapi dia selalu ingatkan aku supaya bagi kucing makanan. dia memang tak layan lelaki yang tak berduit tapi dia selalu cakap yang dia nak kawin dengan orang macam iman muda hassan, miskin takpe, tak ensem pn takpe asalkan boleh bimbing dia.

dia selalu tinggalkan pakwe-pakwe dia macam tu je tanpa fikirkan perasaan orang. tapi sebenarnya mak dia yang selalu memilih dalam cari menantu, dia akan selalu menjaga hati mak dia walaupun hati dia yang akan terluka.

mereka yang tak kenal dia selalu anggap dia perempuan yang menjengkelkan, tapi aku selalu memahami dia sbb tu aku selalu ada untuk dia. .peace!!



dia lah princess yuyu saya. . perempuan mejengkelkan.

7 comments:

Just Mini Love said...

seronok klo ade kwn baik yg memahami dan sekepala ni..

akuamir said...

camne leh cakap dye tak suke bebudak??? hahaha,, lain sangat dah nie

widiea azira said...

ieyza, mmg pun. .happy je hidup haha

widiea azira said...

@akuamir yelar sbb ak hidup lama dgn dy, btw dy mengaku dy mmg x suka bdk2. .haha

kim heeruul said...

inilah yg dinama kan sahabat. =D

budak penjara said...

oh ade jgak ye wanita x suka kucing haha

widiea azira said...

bp ade jer. .haha tu lah orgnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...