Thursday, October 04, 2012

sadisnye cerita ni

sorry sebab lama tak update (cakap kat blog sendiri sbb dah tahu takde orang kisah kalo aku tak update) semenjak dua menjak ni busy sangat dengan bermacam program, dengan teater lagi, esaimen yang berlambak-lambak , sticky notes penuh kat dekstop mcm tengah paksa aku utk buat itu dan ini. aishhhhh lagi stress.

bukti!!

kat sini aku akan tegaskan yang stress adalah berpunca dari diri sendiri. di ulangi diri sendiri! (anda boleh ulang banyak-banyak kali perkataan "diri sendiri" di rumah) why?? 

anda boleh juga cari jawapan terebut dari google. sbb aku bukan nak cerita pasal stress.apa yang aku nak cerita kat sini adalah tentang kemungkinan besar raya aidil adha tahun ni aku tak dapat balik kampung lagi. aku dah plan baik punya dengan member nak balik beraya sama-sama drive dengan cermat di malam raya sambil dengar alunan lagu-lagu raya dalam kereta, sesuai dgn tema perantau bukan.

but semalam ada orang pinjam kereta then terlibat dengan kemalangan. hancur kreta tu wooo tapi hancur lagi hati aku. .tiket bas dah sold out. dengan lect tak bagi cuti awal lagi. then how?? aku dah cuba bermacam-macam cara dan dah keluarkan berbagai-bagai idea. tapi hampaaa.

maka aku dapat bayangkan di pagi raya ,terdengar takbir raya dan masa tu aku masih terbaring di atas katil sambil bertemankan air mata, dalam bilik di penuhi tisu-tisu yang di baling,terdengar pula lagu raya s.jibeng.ouchh .sungguh sadis.

tak dapat aku nak teruskan. bye!!

47 comments:

Jahirah said...

ala sedihnya...ikut la kwn2 yg mmg org situ balik xde sedih sgt...

Marahaini said...

sabar ye sis. :)

widiea azira said...

@Aishah Jahirah tapi raya tanpa family ni mmg prasaan yg btul2 sedih

widiea azira said...

@annie sabar dan redha dah ni, masa yg selesaikan. .hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Ok...put aside...adk kt mna skank? Nk blk png erk? We'll see how....klu kreta smpat siap lg baik...

Pssss...ye ke...sma nama dorg ngn tjuk buku tu....

widiea azira said...

@HeNRieTTa JoSe kelantan lah! hehe adik br form4. .kreta tu msuk wad mkn 2 bulan jgk la.

vendoline said...

hahah edy pon tak jadi balik raya ni.seb=dih.exam

widiea azira said...

@Edy Fee moh la kite beraya kat kampus yer. .:(

Eiqa Almond said...

Alololoo..
Sekali dengan eiqa rasa sedih.. :[

Suria Karim said...

Adusss.... sedihnye... tahun nie turn sy raya di melaka... kalu sy x balik... 30hari x bcakap ngn suami... uhuhu... jauh2 pon ttp balik... kalu nk tumpang mai lah... hehe

widiea azira said...

@Eiqa Almond trima ksih sbb turut brsdih haha

widiea azira said...

@Suria Karim syurga bwh tpk kaki suami hehe..meh sy tumpang sedih :p

Dda Ly said...

oouch! malang memang tak berbau kan... sian kat awak..semoga dipermudahkan semuanya...

jom jenguk dress kat on9 shop saya...
~SALE!!~
keep in touch ye..♥♥♥

aku HaniAsyira said...

penah 2thn tak balik raya.. sadis sungguh masa tuh..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sob sob sob sedih rasa xdpt blk beraya..apakan daya sabo jer la hiks

widiea azira said...

@Dda Ly amin. .mntak2 la ade jalan.

widiea azira said...

@aku HaniAsyira mmg wak. .prkara yg paling sy tak suke

widiea azira said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief tgh sabar la ni haha

Lyaa Suriany said...

Bertabah babe.
kite pn blk ngn bas
tiket smua sold out
ni pn bas tambahan

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehehe..berapa kotak tisu?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah ahad :)

Hans Hanis said...

teman memahami :_(

Everything's Everythings said...

Alahai.. xpe lah sama lah tahun ni pun tak dapat beraya dgn family,
mungkin juga ada hikmahnya ^^
nnti hari raya call la family kan? :D

widiea azira said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief balas isnin

widiea azira said...

@Hans kau penah tak balik erk haha

widiea azira said...

@Everything's Everythings takpe@ dont worry dh ade hikmah dah. dpt tiket blk 19hb. .awal bukan !! heheh

Prince of Noob said...

camne kereta dah ok? update lah lagi... done follow - Noob

Everything's Everythings said...

Hahah balik lah juga eh xD
tahniah2 >.<
aku je lah yg tak balik lol..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah selasa :-)

vendoline said...

,hahahah cik kak dh dpt tiket bas ke belum.takyah balik la

kay_are said...

ingatkan cite sedih ape ke.. rupe nye kes tak dapat balik raye.. memang dugaan r kire nye tu.. baru betul2 masuk dengan lagu dendang perantau nanti.. =P

Nursha said...

sedihnyer..
sabar akak..
adalah Allah rancang sesuatu yang lebih baik untuk akak..

la tahzan ^____^
http://nurainishahroni.blogspot.com/

widiea azira said...

insyallah nt akan jmpa sesuatu yg lebih baik. .amin. .

widiea azira said...

insyallah nt akan jmpa sesuatu yg lebih baik. .amin. .

Pendamba Mawar said...

sangat sadis ya princess xdapat balik...

Amy Syahirah said...

comelnyaaaa header kakak :)

widiea azira said...

@Pendamba Mawar eh doraemon!!

widiea azira said...

@amy syahirah haha kawan akak buat. .taste akak cute2 mcm amy haha

combi said...

kita serupaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(


jom join giveway combi :)

nn lylyn said...

jgn risau..setelkn 1 per 1.. prob adik xbesar..ade org lain lg besar cabaran hidup die..

Anonymous said...

takpee.
chemay pun tak balik raya haji ni.
jom nangis beregu.
hihi
:P

Khalilah said...

Sedih jugak... Tp lagi sedih kalau tk balik beraya kan? Btw, sy pernah 2taun tak dapat balik beraya korban... Nk prepare utk exam punyer pasal. Papepun, try la tumpang sesape/kawan ye! ;)

akuamir said...

lek lek,, sume nye ade hikmahnye nii.. :'(
ketentuan dari Illahi..

Hans Hanis said...

aku penah jer tak balik tapi tahun nih aku balik
cuma raya aidilfitri akan balik la
hahaha

tirahzairi said...

tirah lak beraya dlm bas...hehe

cinta siswi said...

alolo.. it's oke sis.. once in a while.. blh rase beraya di perantauan.. :)

vendoline said...

style la tmapt sticky ote kat citu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...