Saturday, October 01, 2011

pentingnye mata keranjang!

tajuk xleh blah kn..mcm sokong-sokong je mata keranjang nih,tp mmg aku sokong pun dan aku jua mengamalkannya..hahaha btw ak rasa smua patut amalkannya trutama pompuan,aku mengutamakan pompuan dgn sengaje sbb ak berjenama pompuan!! okeyh antara sbb-sbb kenapa prlu mata keranjang.
  1. untuk membuat pilihan yg tepat utk cari laki or bini!! kalo kau x mata keranjang nati dpt yg mengarut-ngarut je aih.jeling-jeling tgk-tgk la yg mne sesuai dohh jgn duk fokus kat awek or balak kau sorg je.
  2. kau wajib la pilih yg mne lg elok wat laki,kalo kau x wat mata keranjang adenye dpt laki yg garang mcm cilake..silap ari bulan di starika blakang ko nti..nk??
  3. popuan sgt perlu mata krnjang n wat pilihan tepat sbb nanti bila kau dh kawin,baik buruk pon tu lah laki kau..dh kawen xdenye leh wat mata keranjang ag dh semata-mata nk cari yg lagi elok..tempah neraka kau nak??
  4. lelaki! rasenye kau x perlu kot mata keranjang sbb bila kau ade bini then rasa x brapa nk puas hati sgt..silakan buat pilihan ke2 atau berminat utk pilihan ke3 ataupn pilihan terakhir yg ke4..tp kalo kau laki aku,pndai-pndai la elak pinggang mngkuk trbang nati..x gitu sayang..
  5. seterusnya kau pikir-pikir sndiri lar..aku mls nak taip..:p
ini pndapat aku je..kalo kau x setuju terpulang sbb aku x paksa dan merayu-rayu utk kau ikut pon..yg penting definisi mata keranjang ni adlah satu proses pemilihan atau pencarian utk dptkan sesuatu yg tepat! tu je..dan aku rase aku seronok amalkan aktiviti mata keranjang..haha lagipun jgn la ke tahap yg mengarut sgt sampai kene tgkap khalwat bagai kan..mata keranjang dgn niat yg betol okeyh!! selamat mncuba.

yg mcm nih xnk! xnk!!..jgn cuba-cuba taw..

5 comments:

Pendamba Mawar said...

pendamba mata keranjang...lalala..:)

widiea azira said...

dh taw dh..x prlu dterangkn lagi..:p

Pendamba Mawar said...

owh kejam nye..hahahaa..

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...