Thursday, December 15, 2011

ini mustahil!


kadang-kadang aku terfikir kenapa aku nak habiskan masa yang singkat ni dengan perkara yang sia-sia.ia akan heret aku pada kehampaan nanti..aku taknak mcm t0o.










lagipun aku dah tak ada umur yang lain.













aku dah tak ada hari-hari yang lain.











dan aku tak pernah pun buat perjanjian dengan ALLAH swt bahawa aku tidak akan mati.











ini mustahil!!!!!!!!









ini kebodohan!!!!!!!






4 comments:

konde said...

hidup tuh anugerah, jangan sia sia kan

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Pendamba Mawar said...

:) setiap benda yang bernyawa akan mati.:)

fierul said...

hdup ini mcm aiskrim ..
nikmati la dia seblum cair . :)

TiraPengemis said...

sabo je lah~ doa bnyk2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...