Saturday, December 17, 2011

kan dah kene potong!

cakap pasal potong potong nih..adik aku telah pun selesai upacara pemotongan,dah lama dah..awal bulan 12 cuma aku je yang malas nk buat entri,tambah ngan line kat kampung yang macam siput vavi tuh lagi la malas.

okey kite teruskan dgn topik pemotongan kite,aku malas nak cakap banyak sebab bagi boboy kite mesti pernah kan bergelumang dengan aksi pemotongan nih.kalo x paham sangat ape t0o pemotongan senang cite bersunat la,ade paham?

mesti macam macam cara yg korang buat sbb xnk potong,lari dr umah la,pura pura kene buang daerah la..haish!! tapi adik aku ni xde la sampai mcm t0o.dy cool cool je..okey layan gambar yg aku hidangkan ni.

dlm perjalanan ke klinik.ak yg ikat rambut cmtuh.

muka dah mula pucat tunggu giliran kene potong.

aku dengan baik hati cuba tenangkan dy dn bagitau yg kene potong nanti x sakit.
(mcm la ak penah kene kan)

harrr dah potong! kan betul kakak cakap x sakit.

hak ar la kak..x sakit pon..





tapi
.
.
.
.
.
.
yg peliknya
dah dua minggu dy gantung..aku tgk geng geng dy tiga hari dah boleh pakai seluar ke hulu ke hilir dh pon..haishhhh!!!

13 comments:

Pendamba Mawar said...

baju biru tu siyes comel...

fierul said...

hehehe .. tringat plak msa adik sy kne arituh . :)

hamzah ian said...

2minggu??? haha..

cepat2 bukak balutan luka.. kang jangkit kuman

kim heeruul said...

hmm.. malas ak cerita rahsia. hahha

hanaahmad said...

teringat masa abang aku dahulu, aku siap berair mata, sebab aku ingat ia antara hidup dan mati. haha

Edy Fee said...

hehe sweetnye
haha bese la...org tak sama...klau aku dulu jadi pendarahan teruk...
bukan senang nak ok

hawiz said...

cute jer..kih3..

kim heeruul said...

follower dia dah 100 la.. tahniah.. =)

budak penjara said...

haha..asal ikat rmbut gtu..nmpk jmbu k..

ok..adik ko dh leh baligh lps ni..haha

EpoLღKekunangpelangi said...

Lepas ni, adik dah boleh kahwinlah. Tapi kalau gaya 2 minggu tak lega lagi, masalah tu. eh? ;p

Nor Sharul Atikah Bt Nor Azlan said...

widea, sha nak ajak join segment sha :)

http://strawberrysweets92.blogspot.com/2011/12/segment-strawberry-maneh.html

TiraPengemis said...

comel je adik tdo...hehehe....
kim slm adik..adik da besr....
hihiihi

LittleGurl said...

waahhh takotnye! nasib baek kite pompuan kan babe? hehehe kalu i lelaki kompem sebulan berpantang tak kuar rumah haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...