Tuesday, January 17, 2012

patah seribu kerana esigment.

disebabkan. .
 
kelas yang sangat padat..
 
 dan esigment yang bertimbung dan berlambak-lambak..
berserta nota yang tak pernah siap.
 maka encik mimpi dengan muke tak bersalah nyanyikan lagu patah seribu.
 lagu ni khas untuk aku. .woot woot
bila aku patah seribu dan stress beribu ribu.
so aku akan keluar berpoya-poya dengan kawan-kwan aku.
mandi kat pantai yang air paras buku lali..ahhh layannn janji aku mandi!!
dah petang baru get ready balik kampus.
maka tidurlah puteri yang jelita  dan lupakan kisah kisah esigment.
Faizal PM
nak jugak. . .haha

ps/ jumaat ni aku balik kampung untuk beraye. .so takde masa update kot and nak blogwalking. .hehe

12 comments:

Pendamba Mawar said...

nak jugak..mestilah nak.haha..

raya apa princess oi..ahaha

cik wanie Lovela (CWL) said...

ecece comey dia

ღKekupuLangitღ said...

Lagi sedap bila deruan ombak menyanyi gemersik. :)

widiea azira said...

pm..raya cina la..haha

widiea azira said...

wanie. .ape comel..haha

widiea azira said...

kupu..ombak rindu letew kan kan haha

Caythrine Amanda said...

Huhu pk esgmnt bikin serabukkk......jerk..hehe...

Pendamba Mawar said...

oo..lamaaaa la kan?oh rindu la nanti...:P

kim heeruul said...

lu pndai lukis jugak yerk.. hihi

fierul said...

wahhh sma la kite .

keje btimbun timbun nie .
tak tau nak pegang yang mane dlu ..

ieyza afieyna said...

selamat hari raye .. haha.. untung ler dpt blik kg...hik3

TiraPengemis said...

seronoknyeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...