Tuesday, January 31, 2012

tiada duka yang abadi.


ya Allah, segalanya di TanganMu. .dan aku gantungkan harapan yang tinggi agar Kau sembuhkan anak kecil ini, aireen qistina dimulakan dengan sengsara dan duka untuk hidup di dunia, semoga dukanya itu bukan yang abadi ya Allah, semoga dia sembuh dari derita penyakitnya. semoga dia di biarkan hidup bahagia bersama mama dan papa untuk selamanya. aireen adalah cahaya dalam hidup mama dan papa.

nur aireen qistina anak sahabat aku, 4 tahun mereka berkawin dan sekarang baru dikurniakan baby yang comel ni, tapi sayang sebab baby ni disahkan jangkitan kuman dalam paru-paru, pertama kali dia di dunia sampai la sekarang dia berada di hospital.

masa aku melawat, aireen senyum jer sepanjang masa dan aku sempat ambil gmbar ni. 

aireen senyum sebab aireen seorang yang kuat, aireen boleh lawan penyakit tu, aireen nak balik rumah kan, nak duk kat rumah dengan mama dan papa. so auntie nak aireen kuatkan semangat. auntie doakan aireen cepat sembuh.


18 comments:

Rtp Farra Arisha said...

emm...tssk tskk...i'm touched by your words. i wish she will recover as soon as possible :')

Mr.She said...

aireen qistina.. sweet nme dye. semoga penyakitnya cepat sembuh :')

ღKekupuLangitღ said...

Alahai comelnya.. semoga Allah sembuhkan segala penyakit dan kesukaran yang dialami. :)

kim heeruul said...

semoga aireen cepat sembuh .. =)

naiemah_ramli said...

smoga cpt sembuh ye aireen.. :')
amin...

ieyza afieyna said...

sian nye.. semoga aireen cepat sembuh... :')

budak penjara said...

smoga dia cpat smbuh..anak ko ke ni??

kim heeruul said...

nasi goreng 1. keh keh keh.

Edy Fee said...

amin..semoga baby tu cepat sembut.....

zulhilmi tempoyak said...

anak ini masih bersih dr dosa...

InsyaAllah ibu bapa bayi akan dpt manfaat dari Nya.. :')

chemay said...

baby aireen comel.
semoga Allah sembuhkan dia dari penyakit kuman kat paru2 tuh.
amin.
:)

ayanuts said...

hhmm,,,,sy doakn baby aireen cpt sembuh

syahirooAhmad said...

sedeh baca ayat dari mula didunia hingga sekarang... :( moga cepat semput...

penyakit ni kritikal ke?

Pendamba Mawar said...

mudah mudahan disembuhkan segala kesengsaraan yang dihadapi bayi tu..:)

cik wanie Lovela (CWL) said...

acoco comei

TiraPengemis said...

ala...cian bby tue...smga die sehat...aminnn

fierul said...

comelnye baby nie ..
semoga dia cepat sembuh .. :)

Edy Fee said...

lama tak hupdate.hurmmm mcm mana keadaan dia skrg?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...